Ekonomiassistent / administratör

Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning

Kvalifikationer: Körkort, Krav: B

Ansök senast 13 november

Vi söker nu en administratör med ekonomisk inriktning med huvudansvar för Pionjärens löpande administration/förvaltning av våra privata och kommersiella hyresgäster. Ditt arbete utgör en central roll för företagets interna förvaltningsprocesser där du bidrar med din ordning och struktur tillsammans med din breda kompetens och servicekänsla.

Pionjären äger, förädlar och förvaltar 85 000 kvm fördelat på cirka 55 fastigheter, företrädelsevis på Kårbacken och centrala Boden. Verksamheten har en bred spännvidd och omfattar bland annat kontorshotell, butikslokaler, verkstäder, lagerlokaler, hyresbostäder, industrihallar, kontorslokaler, idrottsanläggningar, förråd för privatpersoner samt vårdcentral. Över 100 företag, organisationer och myndigheter samt cirka 140 hushåll är företagets hyresgäster.

Vi är en liten och effektiv organisation som drivs av att skapa nya möjligheter för våra hyresgäster samtidigt som vi bidrar till Bodens utveckling. Vi är en engagerad hyresvärd med ambition att stärka våra kommersiella kunders förutsättningar att utveckla sina verksamheter och affärer samt erbjuda trygga och trivsamma lägenheter till gamla och nya Bodensare.

På Pionjären arbetar vi medvetet och aktivt med samverkan och inkludering, där alla bidrar med sin kompetens i olika projekt. Du blir en del av en liten, men växande organisation med trevliga och kompetenta kollegor. Kontoret är placerat på Kårbackens Företagshotell i Boden.

PERSONLIGA EGENSKAPER

•Du är noggrann, flexibel och kan prioritera viktiga arbetsuppgifter så att de blir slutförda i tid.

•Du är lyhörd och har god social kompetens då tjänsten innebär daglig kommunikation med kunder, hyresgäster och leverantörer.

•Du är en driven, initiativtagande person som är öppen för ny teknik och arbetssätt.

•Du arbetar både självständigt och i grupp och du bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat bland dina medarbetare.

ARBETSUPPGIFTER

• Företagets kundmottagning

• Ta emot och hantera hyresgästers felanmälan

• Administrativ hantering vid uthyrning av våra lägenheter och lokaler samt in och utflyttningar

• Administrera nyckelsystemet med in och utkvittering till våra hyresgäster samt externa entreprenörer.

• Ekonomiska arbetsuppgifter förekommer som levernatörsreskontra, kundreskontra samt löpande enklare bokföring

• Tillsammans med vd och förvaltare utveckla företagets servicefunktioner och löpande förvaltning

• Övriga administrativa uppgifter

UTBILDNING OCH ERFARENHET

• utbildning inom administration eller ekonomi eller erfarenhet som bedöms likvärdig

• Flytande svenska i tal och skift. Grundläggande kunskaper av engelska

• Goda datakunskaper i Microsoft Office och grundläggande digitala verktyg

• Meriterande är:

· erfarenhet av hyres- och fastighetsadministration

· erfarenhet av arbete som innebär kundkontakt

· erfarenhet av ekonomi och fastighetssystem

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%.

Körkort B är ett krav.

Urval sker löpande och tillsättning kan därför komma att ske innan sista ansökningsdag.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Annika Lindström, Ekonomi på mail: info@pionjaren.nu

Mer information om företaget och verksamheten: www.pionjaren.nu

Välkommen med din ansökan!

Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Var ligger arbetsplatsen?
Pontonjärvägen 10
96143 Boden

Kontakt
Annika Lindström
Ekonomi
info@pionjaren.nu
0921-15200