Fastighetsförvaltare

Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning

Kvalifikationer: Körkort, Krav: B

Pionjären växer och är inne i en expansiv fas. Vi söker nu en medarbetare till en ny viktig funktion för tillväxten – en fastighetsförvaltare med erfarenhet redo att ta ansvar för uppgifter från start till mål. Du erbjuds en nyckelroll med varierande uppgifter och stora möjligheter att påverka den framtida utvecklingen. Med norra Sveriges unika gröna omställning får du en viktig roll mitt i en expansiv region.

Vad innebär rollen som fastighetsförvaltare?
Som fastighetsförvaltare är du direkt underställd VD:n som du också delar kontor med i Boden. Du innehar en nyckelroll i verksamheten med huvudansvar för bland annat drift och underhåll, ekonomisk planering och analys, efterlevnad av myndighetskrav, delegering, bemötande och service. Dina arbetsuppgifter innebär att hantera och lösa olika problem och ansvara för att rätt kompetens anlitas i de fall det behövs. I din roll ansvarar du för de projektledare och byggledare som anlitas i olika projekt.

Varför Pionjären?
På Pionjären blir du del av en växande organisation med trevliga och kompetenta kollegor. Den lilla organisationen gör att beslut fattas snabbt och du får en betydande roll i en tillväxtresa där du kan påverka på många plan. Pionjären arbetar medvetet och aktivt med samverkan och inkludering, där alla bidrar med sin kompetens i olika projekt.

Vem är det vi söker?
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är trygg i att arbeta självständigt och att ta beslut där det behövs. Du tar ansvar för att olika projekt tas från start till mål samt är noggrann och analytisk. Det är också av vikt att du är serviceinriktad då du i din roll kommer möta hyresgäster, kunder, medarbetare och leverantörer.

Tjänsten har stor bredd vilket kräver mångsidighet, flexibilitet och förmågan att arbeta med många olika arbetsuppgifter. Därför söker vi dig med god planeringsförmåga, som kan hålla flera ärenden i gång samtidigt.

  • Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid.
  • Du strävar efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och motiveras av att ge förstklassig service.
  • Du skapar god kontakt med kollegor och drivs av att lösa problem som bidrar till att slutkunden blir nöjd.
  • Du är driven som person och räds inte att ta egna initiativ samt trivs i en varierande roll med brett spektra av arbetsuppgifter.

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har:

  • Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
  • Flera års arbetslivserfarenhet inom tex fastighetsförvaltning eller inom fastighetsbranschen.
  • Intresse för och kunskap inom fastighetsteknik, ekonomi och arbetsledning.
  • Vana av att beställa utföranden av entreprenörer
  • B-körkort
  • Flytande svenska i tal och skift, grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift
  • Grundläggande datakunskaper exempelvis Microsoft Office och ärendehanteringssystem

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning inom bygg- eller fastighetsbranschen samt av juridik inom entreprenad- och uthyrningsområdet.

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidaretjänst på heltid. Start sker enligt överenskommelse. Kontoret är placerat på Kårbackens Företagshotell i Boden.

Om ansökan
Verkar det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan. Då urvalsarbetet sker löpande så kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Nordisk Kompetens sköter denna rekrytering och du ansöker genom hemsidan www.nordiskkompetens.se/lediga-tjanster

Har du frågor?
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Åsa Ludvigsson på 073-073 04 00.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansvarig rekryterare (extern)